PALVELUT | INTEGRAATIOT | HUBSPOT-SEVERA
Markkinoiden kattavin HubSpot–Severa -integraatio
Integraation lisäksi saat meiltä tarvittaessa myös HubSpot lisenssit ja käyttöönoton.
HubSpot-Severa -integraatio
Askeleelta saat markkinoiden kattavimman Hubspot–Severa -integraation, joka on kehitetty asiakkaidemme toiveita kuunnellen. Poista siilot ja tuo tieto läpinäkyväksi eri tiimien ja funktioiden välillä, vähennä manuaalista työtä ja paranna liiketoiminnan ennakointia. Yrityksen tärkeimpien järjestelmien integrointi tuo saumattoman tiedonkulun markkinoinnin, myynnin ja talouden välille.
Olemme myös sertifioitu HubSpot jälleenmyyjä ja saat tarvittaessa kauttamme HubSpot-lisenssit ja käyttöönoton.
Näin hyödyt integraatiosta:
1.
Tavoitteena "one source of truth"
Asiakkaisiin, kontakteihin ja projekteihin liittyvä tieto tulisi olla luotettavasti saatavilla. Kun myyjä tai projektipäällikkö saa nopeasti kuvan asiakkaasta ja kommunikaatiosta, luo se sujuvuutta ja ymmärrystä arjen tekemiseen. Mikä tärkeintä, voimme palvella ja viestiä asiakkaillemme laadukkaasti!
2.
Poista stressi ja tuplatyö työntekijöiltä
Integroimme tarvittaessa kaiken Severassa käsiteltävän tiedon kaksisuuntaisesti HubSpotin ja Severan välillä. Näin voit ylläpitää ja päivittää tietoja kummassa tahansa järjestelmässä ja tieto siirtyy viiveettä molempiin suuntiin. Esimerkiksi projektiin liittyvän aikataulu- ja resursointitiedon rikastaminen myynnin edetessä luo merkittävää lisäarvoa ennusteisiin!
3.
Voit sanoa hyvästit informaatiosiiloille
Tuo tieto läpinäkyväksi eri tiimien ja funktioiden välillä ja läpi organisaation. Saat esimerkiksi markkinoinnin liidit automatisoidusti myynnille, alustavat resurssivaraukset ja aikataulut projektipäälliköille ja yleisesti asiakkuutta rikastava tieto on aina näkyvillä sitä käsitteleville tiimeille ja ihmisille.
4.
Ei viiveitä eikä turhaa odottelua
Moderni Severa-HubSpot -integraatiomme siirtää päivittyvät tiedot reaaliajassa, kahteen suuntaan, HubSpotin ja Severan välillä. Tämä luo luotettavuutta muutostilanteissa ja poistaa viiveet esimerkiksi markkinoinnin, myynnin ja tuotannon väliltä. Ja mikä parasta, työntekijät tykkäävät!
Markkinoiden kattavin HubSpot–Severa -integraatio
Siirtää kaiken – tai räätälöidysti juuri sen mitä haluat. Takuulla markkinoiden kattavin integraatio HubSpotin ja Severan välillä.
Yleinen käyttötapa HubSpotin ja Severan välillä toimii niin, että HubSpot hoitaa asiakkuuden alkupään markkinoinnista ja liidien tunnistamisesta myyntityöksi. Tällöin myyntityötä voidaan ns. rikastaa HubSpotin myyntityöllä Severaan siirtyvillä tiedoilla sitä mukaa, kun markkinointi tai myyjä sitä kerää. Esimerkiksi myytävän palvelun / projektin yksikkö, kustannuspaikka, tuntiestimaatti, projektin työryhmä tai maksuerät voi olla hyödyllistä lisätä jo myyntivaiheessa varsinaista projektia varten. Tällöin nämä tiedot ovat jo valmiina projektilla, kun se muuttuu tilaukseksi ja työ siirtyy Severaan projektipäällikön vastuulle.
Vastaavasti HubSpotiin voidaan tuoda asiakaskortille näkyviin asiakkaan avoimet ja päättyneet projektit, halutun aikavälin laskutustiedot sekä muuta markkinointia ja myyntiä höydyttävää Severa-tietoa.

HUBSPOT-SEVERA -INTEGRAATIO
Pohditko, onko tämä integraatio sopiva ratkaisu tarpeisiinne?
HubSpot–Severa -integraatiomme soveltuu erityisesti yrityksille, jotka haluavat parantaa eri yksikköjen ja funktioiden – vaikkapa myynnin ja tuotannon – välistä yhteistyötä. Esimerkiksi projektipäälliköt voivat seurata projektien etenemistä ja myyjät voivat keskittyä asiakassuhteiden hoitamiseen ilman turhaa manuaalista työtä. Operatiivisella johdolla on ajantasainen ja ennakoinnin mahdollistava näkymä kaikille keskeisille liiketoiminta-alueille.
Kaipaatko lisää läpinäkyvyyttä markkinoinnin, myynnin ja tuotannon yhteispeliin? Ota yhteyttä ja aloita tehokkaampi työskentely jo tänään!
Siirtyvät tiedot
Integraatio | HubSpot > Severa | Molempiin suuntiin |
Asiakas- ja kontaktirekisterit | x | |
Kaupat, myyntityöt, projektit | x | |
Resursointi | x | |
Rivitiedot maksueriksi | x | |
Projektien ja asiakkaiden laskutustiedot | Severa > HubSpot (ei yksittäisiä laskuja) | |
Toiminnot aktiviteeteiksi | x |
Usein kysytyt kysymykset
-
Miten saan HubSpot–Severa -intergaation käyttööni?
Aloita helposti varaamalla esittely tästä linkistä. Tapaamisessa käymme läpi tarpeenne ja vastaamme mahdollisiin kysymyksiisi. Integraation käyttöönotto on helppoa ja nopeaa! -
Tarvitseeko integraation käytössä teknistä tukea?
Askeleen kehittämän HubSpot–Severa -integraation kehittämisen lähtökohtia ovat olleet käyttäjäystävällisyys ja tarve. Käyttö ei vaadi teknistä tukea, mutta autamme sinua tietenkin kaikissa integraation liittyvissä kysymyksissä. Integraation käyttöönotto on helppoa. Varaa esittely ja käydään yhdessä läpi miten käyttöönotto etenee. -
Mitä HubSpotin toiminnallisuuksia voin yhdistää Severaan?
Integroimme käytännössä kaiken Severassa käsiteltävän tiedon kaksisuuntaisesti HubSpotin ja Severan välillä. Tämä tarkoittaa, että voit ylläpitää tietoja kummassa tahansa järjestelmässä ja tieto siirtyy mutkattomasti molempiin suuntiin. Yllä olevasta taulukosta näet keskeisimmät siirrettävät tiedot. Integraatio on mahdollista räätälöidä tarpeidenne mukaan. Varaa esittely ja käydään yhdessä läpi tarpeitanne ja olisiko integraatiomme sopiva ratkaisu teidän tarpeisiinne. -
Voinko räätälöidä integraatiota tarpeiden mukaan?
Kyllä, integrointi on räätälöitävissä monipuolisesti. Ota yhteyttä tai varaa esittely ja katsotaan yhdessä miten voisimme olla avuksi. -
Mitä tietoja tarkalleen ottaen siirretään?
Olemme integroineet käytännössä kaikki asiakas-, kontakti- ja projektikentät Severan ja HubSpotin välillä.
Perustietojen lisäksi viedään siis myös asiakasryhmät, asiakkaan lisäkentät, kontaktien avainsanat, projektin avainsanat ja projektin lisäkentät.
Eniten meiltä kysytään, siirtyykö projektin yksikkö ja kustannuspaikka ja kyllä, ne siirtyvät myös.
Viemme myös HubSpotiin tiedon siitä kun projekti inaktivoidaan Severassa.
Varaa esittely ja käydään läpi toiveesi ja tarpeesi. -
Minkä version HubSpotista tarvitsen?
Integraatio toimii ihan kaikissa HubSpot versioissa, myös maksuttomissa.
Parhaiten saat kuitenkin hyödynnettyä HubSpotin omia automaatioita ja raportteja ottamalla käyttöösi Professional-version.
Varaa esittely niin kerromme sinulle lisää HubSpotista ja integraatiosta
Lue lisää Askeleen palveluista!
Haluatko tietää, mikä tekee yrityksestäsi tuottavan, toiminnastasi tehokkaan ja asiantuntijoidesi työstä kannattavaa? Askele on toimialasi tunteva toiminnanohjauksen käytännön kehittäjä. Näytämme sinulle seuraavat askeleet, jotka sinun on otettava, kun haluat tehdä projekti- ja asiantuntijatyöstä sujuvampaa ja järkevämpää. Askeleen avulla saat selkeän näkymän ja syvemmän ymmärryksen liiketoimintasi johtamisesta. Ammattimainen tekeminen ja luotettava tieto luovat pohjan paremmille päätöksille.