Askele Insights Hours

Askele Insights luo uutta aikaa asiantuntijoille, jotka haluavat suoriutua paremmin

Insights -sovellukset tuovat ison avun Severa-käyttöön! Johdon raportointi on laadukkaampaa ja liiketoiminnan ennustaminen luotettavampaa. Mikä tärkeintä, sovellukset helpottavat työntekijöiden arkea!

 

Sanna Rautio, Head of operations

Avidly Oy

Olen käyttänyt Severaa 10 vuotta, eikä projektien ylläpito ole koskaan ollut näin helppoa! Aikaa vapautuu tärkeimmälle eli asiakastyölle. Suosittelen ehdottomasti muillekin projektipäälliköille!

Simo Vunneli, Account director, partner

Kaimana Oy

Hoursin myötä työntekijöillä on nyt parempi näkyvyys omaan työaikaansa ja se sekä vähentää virheitä että kannustaa ylläpitämään säännöllistä kirjausrytmiä. Lähijohtamistyössä Hours on edesauttanut huomaamaan muutoksia ja reagoimaan nopeammin tilanteisiin, kun tärkeitä työaikatietoja on nyt mahdollista seurata helposti, nopeasti ja säännöllisesti.

Jarkko Suokas, Financial Director

Azets Insight Oy

Hours-sovellus auttaa varsinkin työntekijöitä tuntikirjausten tekemisessä. Johdolle tiimin työaikaseuranta on paljon helpompaa, kun voi orientoitua asian ääreen kerran viikossa ja visuaalisten yhteenvetojen kautta reagoida asioihin, tarvittaessa.

Sampsa Palva, CEO

Studio Puisto Oy

Hours-sovellus auttaa tosi paljon kiireen keskellä, kun ei tarvitse stressata, onko tiimin tunnit ja kirjaukset ajan tasalla. Läpikäynti on nopeaa voi keskittyä asiakastyöhön!

Jenni Lehterikorpi, Business unit director

Mainostoimisto Ilme Oy

Kun Severan rakenteet oli viritetty Askeleen kanssa kuntoon, halusimme varmistaa, että projektiraportointi ovat luotettavaa ja tietojen ylläpito helppoa. Insights-sovellukset ovat huomattavasti nopeuttaneet tilannetietoisuuden ylläpitoa, parantaneet resursointia sekä sisäinen viestintä ihmisten välillä on lisääntynyt.

Thomas Nynäs, CEO

InPlace Solutions AB Oy

Hours by Askele -sovellus auttaa työntekijöitä tuntikirjausten muistamisessa. Tämän lisäksi se tukee esihenkilöitä tiimin ja ihmisten johtamisessa. Käyttöönotto Severan add-on -toiminnoksi on todella nopeaa ja lisäarvoa syntyy heti käyttöönottopäivästä alkaen.

Helpota työntekijöiden tunti- ja poissaolokirjauksia

Palvelu muistuttaa työntekijää, mikäli edellisellä päivällä on puutteita. Aamuinen viesti on tehokas aktivoija kirjausten tekemiseen. Laskutettava työ tulee kirjattua tarkemmin, jolloin yrityksen kannattavuus paranee.

Tue esihenkilöiden työtä

Sovelluksen kautta tiimin työaikaseuranta on visuaalista ja nopeaa. Mahdolliset puutteet ja virheet huomaa helpommin ja liukumaseurannan avulla työkuorman ja poissaolojen hallinta on joustavaa. Myös matkalaskut tulee hyväksyttyä ajallaan.

Vapauta hallinnon aikaa tuottavaan työhön

Palvelu luo hälytysautomatiikan ja visuaaliset yhteenvedot henkilöille, joiden vastuulla on henkilöstön työaikaseuranta ja kirjausten oikeellisuuden varmistaminen. Vähemmän muistuttelua ja sujuvammat hallinnon prosessit.

Ominaisuudet

Tuntikirjaukset entistä helpommin ja tarkemmin

Sovellus muistuttaa työntekijää, jos edellinen työpäivä on merkitsemättä valmiiksi. Samoin työntekijä saa visuaalisen yhteenvedon maanantaisin omasta työviikosta ja -kuukaudesta.

Esihenkilötyön helpottaminen poistaa kitkaa ja tuo laatua HR-työhön

Esihenkilölle koostetaan säännöllinen ja visuaalinen yhteenveto alaisten työajasta, tuntikirjauksista sekä poissaoloista. Yhteenveto auttaa huomioimaan nopeasti, jos tunteja on kirjaamatta tai liukumia on kertynyt paljon. He saavat myös muistutuksen kun matkalaskut odottavat hyväksyntää.

Taloushallinnon aikaa vapautuu tuottavaan työhön

Työaikayhteenvetojen seuranta Visma Severalla ei ole koskaan ollut näin helppoa. Hallinnon vastuullisille luodaan visuaalisesti selkeitä yhteenvetoja vastoin ohjeistuksia merkityistä työpäivistä, jolloin virheiden etsiminen ja täydennyksistä muistuttaminen nopeutuu merkittävästi.

Kirjauskulttuuri tehostuu ja helpottuu ensimmäisestä päivästä lähtien

Sovelluksen käyttöönotto on helppoa. Henkilöiden vastuuroolit määritellään joustavasti ja viestit lähtevät oikeille henkilöille heti seuraavana päivänä. Työtuntien syöttö, korjaaminen ja tarkistus onnistuu nopeasti suorien Severa -linkkien kautta.

Kuukausimaksu

100 € / kk / yritys +
2,00 € / kk / käyttäjä

Käyttöönottomaksu 1050 €

(alle 10 hengen yritykset 590 €)

Sopimuskausi 6 tai 12 kk.

 

Käyttöönotto

 

Etätyöpajassa kartoitetaan yrityksen prosessit työajankirjauksen ja matkalaskujen osalta ja käydään läpi mitä ja miten tietoja analysoidaan.

Työpajassa määritetyn tiedon avulla luodaan dokumentti teknistä käyttöönottoa varten, jossa kuvataan kuinka Askele Insights sovellus yrityksessä toimii.

Käyttöönotto:

  • 1h etätyöpaja: Työajankirjaus & Matkat
  • Palvelun tekninen käyttöönotto
  • Käyttöönoton seuranta ja laadunvarmistus
  • Mahdolliset muutokset määrittelyyn
  • Henkilökunnan koulutus
  • Dokumentointi

Työpajan kesto on arvio. Laskutetaan etukäteen.

Hinnat ALV 0%. Askele Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin

Yhteystiedot

Matti Tiilikainen

Matti Tiilikainen

Toimitusjohtaja, osakas

Matti on Askele Oy:n perustaja.
Yli 15-vuoden kokemus, satoja onnistuneesti läpivietyjä kehitysprojekteja ja saman verran tyytyväisiä asiakkaita. Tässä vain muutama syy, jotka ovat Matin ainutlaatuisen asiantuntijuuden taustalla, ja jotka takaavat myös sinun liiketoimintasi ammattimaisen ja laadukkaan kehittämisen.

+358 50 324 6655 | matti.tiilikainen@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani

Arttu Rossi

Arttu Rossi

Konsultti, osakas

Artun tarkkuus projektinhallinnassa, täsmällisyys dokumentoinnissa ja varmuus asiakaskoulutuksessa ovat pitkälti ansiota hänen opetusalan taustastaan. Hänen järjestelmällinen toimintansa ja aito innostus asiakkaiden auttamisessa heijastuu hänen työssään ja tuo hyviä tuloksia!

+358 45 111 9343 | arttu.rossi@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani

Pasi Koskinen

Pasi Koskinen

Konsultti, osakas

Järjestelmällinen ja tarkka Pasi on myynnin ja toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaan kanssa hän laatii kehitysprojektille selkeät tavoitteet ja tuottaa laadukasta dokumentaatiota kaikissa projektin vaiheissa. Ammattitaitoaan hän kartuttanut työskentelemällä aiemmin sekä IT- että mainosalalla.

+358 40 141 4141 | pasi.koskinen@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani

Hanna Karppinen

Hanna Karppinen

Tuotepäällikkö

Hanna vastaa Askeleen kehittämistä sovelluksista ja auttaa asiakkaita integraatioasioissa. Lähes 20-vuoden kokemus IT-alalta ja työskentely B2B-yritysten kanssa ovat kartuttaneet Hannalle laaja-alaisen asiantuntijuuden, liiketoiminnan ymmärryksen sekä tekniset taidot.

+358 45 234 8646 | hanna.karppinen@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani