Askele Insights Projects

Johda yrityksesi menestykseen luotettavalla tiedolla!

Insights -sovellukset tuovat ison avun Severa-käyttöön! Johdon raportointi on laadukkaampaa ja liiketoiminnan ennustaminen luotettavampaa. Mikä tärkeintä, sovellukset helpottavat työntekijöiden arkea!

 

Sanna Rautio, Head of operations

Avidly Oy

Olen käyttänyt Severaa 10 vuotta, eikä projektien ylläpito ole koskaan ollut näin helppoa! Aikaa vapautuu tärkeimmälle eli asiakastyölle. Suosittelen ehdottomasti muillekin projektipäälliköille!

Simo Vunneli, Account director, partner

Kaimana Oy

Hoursin myötä työntekijöillä on nyt parempi näkyvyys omaan työaikaansa ja se sekä vähentää virheitä että kannustaa ylläpitämään säännöllistä kirjausrytmiä. Lähijohtamistyössä Hours on edesauttanut huomaamaan muutoksia ja reagoimaan nopeammin tilanteisiin, kun tärkeitä työaikatietoja on nyt mahdollista seurata helposti, nopeasti ja säännöllisesti.

Jarkko Suokas, Financial Director

Azets Insight Oy

Hours-sovellus auttaa varsinkin työntekijöitä tuntikirjausten tekemisessä. Johdolle tiimin työaikaseuranta on paljon helpompaa, kun voi orientoitua asian ääreen kerran viikossa ja visuaalisten yhteenvetojen kautta reagoida asioihin, tarvittaessa.

Sampsa Palva, CEO

Studio Puisto Oy

Hours-sovellus auttaa tosi paljon kiireen keskellä, kun ei tarvitse stressata, onko tiimin tunnit ja kirjaukset ajan tasalla. Läpikäynti on nopeaa voi keskittyä asiakastyöhön!

Jenni Lehterikorpi, Business unit director

Mainostoimisto Ilme Oy

Kun Severan rakenteet oli viritetty Askeleen kanssa kuntoon, halusimme varmistaa, että projektiraportointi ovat luotettavaa ja tietojen ylläpito helppoa. Insights-sovellukset ovat huomattavasti nopeuttaneet tilannetietoisuuden ylläpitoa, parantaneet resursointia sekä sisäinen viestintä ihmisten välillä on lisääntynyt.

Thomas Nynäs, CEO

InPlace Solutions AB Oy

Askele Insights Projects -sovellus helpottaa merkittävästi Severaa käyttävien myyjien, projektipäälliköiden, tiiminvetäjien, esihenkilöiden sekä taloushallinnon ihmisten työtä.

Projects muistuttaa vastuuhenkilöitä, jos sovitut projektien tai myyntitöiden lähtötiedot puuttuvat sekä ilmoittaa jos aikataulut tai tuntiarviot uhkaavat ylittyä. Hallinnon näkökulmasta laskutuksen ja raportoinnin seuranta tehostuu merkittävästi, kun nähdään nopeasti, onko projektitiedot ja ennusteet päivitetty sovitusti.

Valitse yritykselle tärkeimmät analyysit

Sovellus muistuttaa vastuuhenkilöitä myyntiin ja projektien ylläpitoon liittyvistä puutteellisista tai virheellisistä tiedoista. Yritys voi valita itselleen tärkeimmät muistutukset, esimerkiksi kun

  • projekteilla on puutteelliset lähtötiedot
  • projektien tai työvaiheiden tuntiarvio puuttuu tai uhkaa täyttyä
  • projektien tai työvaiheiden resursointi puuttuu tai uhkaa täyttyä
  • deadlinet lähestyy tai on ylittynyt
  • laskutusennuste puuttuu tai kuun vaihteen laskutus ei vastaa ennustetta

Valittavissa on kymmenittäin eri analyyseja, jotka yritys voi valita käyttöönsä Visma Severaan liittyen.

Tunnista ja korjaa virheet tehokkaasti

Sovellus lähettää automaattisen muistutuksen silloin, kun puutteita tai virheitä ilmenee. Sähköposti sisältää tiivistetyn hälytyslistan asioista tai tietokentistä, jotka käyttäjän tulisi huomioida. Viestistä ilmenee nopeasti

  • selkeä listaus virheistä tai puutteista, jotka tulisi korjata tai huomioida
  • pikalinkit projekteihin, jolloin korjaaminen on nopeaa ja helppoa
  • pikalinkit yrityksen käyttöohjeisiin, kuinka kyseinen asia tulisi tehdä

Muistutuksista on helppo jättää pois halutut työt ja/ tai projektityypit.

Muistutukset lähetetään vain silloin ja niistä projekteista, jotka kyseisen vastuuhenkilön tulisi huomioida.

Luo luotettavuutta yrityksen johtamiseen

Palvelun avulla projektitiedot ovat paremmin ajan tasalla. Tämän ansiosta talouden ja resursoinnin ennustaminen luotettavaa. Tuemme ihmisten työntekoa, tukemalla tietojen päivitystä:

  • myyjän tarjouskannan ylläpito helpottuu
  • projektipäälliköt säästävät aikaa tietojen ylläpidossa ja laskutuksessa
  • tiiminvetäjät saavat yhteenvedon vastuualueensa huomioita kaipaavista projekteista
  • talousjohdon raportoinnin koostaminen onnistuu nopeasti
  • laskutus- ja kate-enneiden luotettavuus ja ylläpito tehostuu
  • yritysjohdon raportoinnin laatu ja saatavuus paranee merkittävästi

Ominaisuudet

Tue myyjien ja projektipäälliköiden työtä ja luo uutta aikaa johtamiselle

Sovellus muistuttaa myyjiä ja projektipäällikköjä aina, kun myyntityöllä tai projektilla on puutteita tai huomioitavaa. Tämä tukee vastuualueen johtamista ja vapauttaa arvokasta aikaa myynnille sekä projektien ja asiakkuuksien johtamiselle.

Tehosta johdon raportoinnin luotettavuutta ja saatavuutta

Luotettava liiketoiminnan raportointi on yrityksen johtamisen kulmakivi. Askeleen muistutukset voidaan kytkeä päälle myös yksikön vetäjille, jolloin he voivat varmistaa, että oman vastuualueen ennusteet ovat kunnossa. Tämä tukee erinomaisesti keskijohdon työtä ja auttaa johtamaan tiimiä kitkattomasti.

Varmista lähtötietojen oikeellisuus sekä työnkulun mukaiset tietojen hälytykset

Sovellukseen voi yrityskohtaisesti valita, mitä tietoja myynti- ja tilausprojekteilta analysoidaan. Hälytykset aktivoituvat esimerkiksi myynti- tai projektitilan perusteella. Sovellus tarjoaa myös useita tapoja rajata pois sellaiset projektit, joita ei ole tarpeen tutkia. Tämä tehostaa prosessia sekä vähentää turhista asioista muistututtamista. 

Projektipäälliköiden työhön merkittävä apu välittömästi

Luotettava liiketoiminnan raportointi on yrityksen johtamisen kulmakivi. Muistutukset voidaan kytkeä päälle myös yksikön vetäjille, jolloin he voivat varmistaa säännöllisesti, että oma vastuualue ja ennusteet ovat kunnossa. Tämä tukee erinomaisesti keskijohdon työtä ja auttaa johtamaan tiimiä kitkattomasti.

Kuukausimaksu

200 € / kk / yritys +
2,00 € / kk / käyttäjä

Käyttöönottomaksu 1575 €

Sopimuskausi 6 tai 12 kk.

 

Käyttöönotto

 

Etätyöpajassa kartoitetaan yrityksen prosessit myynnin ja projektinhallinnan osalta ja käydään läpi mitä ja miten tietoja analysoidaan.

Työpajassa määritetyn tiedon avulla luodaan dokumentti teknistä käyttöönottoa varten, jossa kuvataan kuinka Askele Insights sovellus yrityksessä toimii.

Käyttöönotto:

  • 2-3h etätyöpaja: Myynti & Projektinhallinta
  • Palvelun tekninen käyttöönotto
  • Käyttöönoton seuranta ja laadunvarmistus
  • Mahdolliset muutokset määrittelyyn
  • Henkilökunnan koulutus
  • Dokumentointi

Työpajan kesto on arvio. Laskutetaan etukäteen.

Hinnat ALV 0%. Askele Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin

Yhteystiedot

Matti Tiilikainen

Matti Tiilikainen

Toimitusjohtaja, osakas

Matti on Askele Oy:n perustaja.
Yli 15-vuoden kokemus, satoja onnistuneesti läpivietyjä kehitysprojekteja ja saman verran tyytyväisiä asiakkaita. Tässä vain muutama syy, jotka ovat Matin ainutlaatuisen asiantuntijuuden taustalla, ja jotka takaavat myös sinun liiketoimintasi ammattimaisen ja laadukkaan kehittämisen.

+358 50 324 6655 | matti.tiilikainen@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani

Arttu Rossi

Arttu Rossi

Konsultti, osakas

Artun tarkkuus projektinhallinnassa, täsmällisyys dokumentoinnissa ja varmuus asiakaskoulutuksessa ovat pitkälti ansiota hänen opetusalan taustastaan. Hänen järjestelmällinen toimintansa ja aito innostus asiakkaiden auttamisessa heijastuu hänen työssään ja tuo hyviä tuloksia!

+358 45 111 9343 | arttu.rossi@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani

Theodor Ödlund

Theodor Ödlund

Account manager

Theodor on kokenut B2B-myynnin ammattilainen yli kymmenen vuoden kokemuksella. Hän on työskennellyt paljon arkkitehti- ja mainosalalla toimivien yritysten kanssa ja toimittanut ratkaisuja, jotka vastaavat heidän erityisiin liiketoimintahaasteisiinsa. Theodorin innovatiivinen ja intohimoinen lähestymistapa on johtanut lukuisiin menestystarinoihin hänen asiakkailleen.

+46 73 825 06 64 | theo.odlund@askele.fi
Book a meeting with me

Pasi Koskinen

Pasi Koskinen

Konsultti, osakas

Järjestelmällinen ja tarkka Pasi on myynnin ja toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaan kanssa hän laatii kehitysprojektille selkeät tavoitteet ja tuottaa laadukasta dokumentaatiota kaikissa projektin vaiheissa. Ammattitaitoaan hän kartuttanut työskentelemällä aiemmin sekä IT- että mainosalalla.

+358 40 141 4141 | pasi.koskinen@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani

Hanna Karppinen

Hanna Karppinen

Tuotepäällikkö

Hanna vastaa Askeleen kehittämistä sovelluksista ja auttaa asiakkaita integraatioasioissa. Lähes 20-vuoden kokemus IT-alalta ja työskentely B2B-yritysten kanssa ovat kartuttaneet Hannalle laaja-alaisen asiantuntijuuden, liiketoiminnan ymmärryksen sekä tekniset taidot.

+358 45 234 8646 | hanna.karppinen@askele.fi
Varaa tästä palaveri kanssani